WELCOME

Welcome to my blog about photography, make-up and fashion. I'm freelance photographer, graphic designer and blogger from Poland. If you have any questions, contact me at: jwdainty@gmail.com
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Witam na moim blogu o fotografii, makijażu i modzie. Jestem fotografem amatorem, grafikiem i bloggerką z Polski. Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się ze mną: jwdainty@gmail.com

Pozdrawiam,

15 września 2011

Paulina cz. 2






3 komentarze:

Michał Stelmaszewski pisze...

Nie rozumiem zbyt dużej ilości biżuterii na zdjęciach. Odwracają uwagę. Poza tym kontrast między słomianym kapeluszem, a seksowną bielizną do mnie nie przemawia, tym bardziej na tle drewnianego budynku, na którym widać zabawę Autorki barwami tych fotografii. Kontrast jest za duży, pozbawia modelkę autentyzmu. Kadrowanie jest bardzo na plus. Wybór modelki również.

Unknown pisze...

Justyna bardzo lubię Twoje zdjęcia i przyznam, że lubię tematykę rozebranych modelek z tym większą nadzieją czekałem na publikację sesji po Twojej zapowiedzi. Kolory mi się podobają, kadry są ekstra, nawet nie mam nic przeciwko zestawieniu bielizna-kapelusz o którym wspomniał wyżej Michał w komentarzu, ale razi mnie strasznie jedna rzecz: na każdym zdjęciu jest to samo, modelka w takiej samej pozie, na tym samym tle wstydliwie zasłaniająca się kapeluszem. Ok, jeśli nie chciała pokazać więcej rozumiem, ale mogłyście się pobawić stylizacją, np dać jakąś apaszkę na biust, czy żeby zasłoniła się rekami, dłońmi, ustawiła bokiem, a tak to jest 6 identycznych zdjęć.
Nie chcę żebyś mnie zrozumiała źle, bo nie piszę tego, żeby krytykować, wiem, że w tym kraju to najłatwiej i sam za swoje zdjęcia zbieram niejednokrotnie znacznie gorsze epitety od pseudo fachowców, nieważne. Modelka jest świetna, obróbka zdjęć ekstra, ale chyba wstyd modelki położył tą sesję. Jak masz inne ujęcia z tej sesji to dorzucaj i zamieniaj.
Pozdrawiam

Justyna Wujkowska pisze...

Niestety modelka chciała zdjęcia w takiej pozie... także nie mogłam się do końca wykazać. Następnym razem postaram się o bardziej "otwartą" modelkę :) Dzięki za słowa krytyki :)

Archiwum bloga